MDG Haugesund i posisjon!

Fotocredit: Bjarne Heyerdahl Sætrang

MDG Haugesund er i posisjon de neste fire årene i bystyret i Haugesund. Vi skal være med å få kommunen på fote igjen økonomisk sammen med de andre partiene vi samarbeider med i posisjon. Grønnere skal også byen bli.

24. september, 2015

Etter gode og grundige forhandlinger med Arbeiderpartiet, Kristelig folkeparti, Venstre, Sosialistisk venstreparti, Pensjonistpartiet og Senterpartiet har MDG Haugesund kommet til enighet om en samarbeidsavtale for de kommende fire årene i bystyret. Sammen med de 6 andre partiene dannes det et solid flertall i bystyret med Arbeiderpartiet som det største partiet.

MDG Haugesund har fått fast plass bl.a. i Plan- og miljøutvalget og i Oppvekststyret i den kommende fireårsperioden.

Bystyregruppen til MDG Haugesund går inn bystyret, i utvalg og komiteer ydmyke for oppgaven vi er valgt til, men stolte og med hevet hode. MDG vil være med å farge byen grønnere. Samarbeidsavtalen inneholder flere grønne, gode saker der vi har satt vårt preg på og utformet også flere av disse. Dette vil bety grønne skritt i riktig retning for byen vår.

Les mer i mediene her.

Haugesundnytt